En fotoblogg om mitt liv

Sat pm

Y'allo bloggen!
Idag har jag bakat en kaka, ni ska få se hur den ser ut sen. Det är en chokladkaka med musli och lite annat trams. Jag har inte smakat den än, men jag hoppas att den är god. Är lite besviken över att den inte ser lika god ut som på bilden i receptet dock...

Är klockan redan 15? Vad tiden går fort! Visserligen vaknade jag sent idag, men ändå, vad har jag hunnit göra? Bakat en kaka och ätit lunch. Nej, nu ska jag lämna datorn, ha en bra dag sålänge!
2009-07-11 @ 15:19:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: josefin

mmm, kaka! :P



läs och kommentera gärna min blogg! :)

2009-07-11 @ 15:40:29
URL: http://thejosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback