En fotoblogg om mitt liv

What I've been up to



Förlåt för dålig uppdatering under dagen, men jag har inte varit hemma. Till och börja med så kan jag säga att jag undkom regnet, det var faktiskt soligt resten av dagen sen. Efter lunch så ringde Karin och undrade om jag ville träffas och bada, så jag cyklade dit. Sedan badade vi och snackade och annat diverse. Hemma hos henne så spelade vi Sims 2, Karin gjorde mig och jag gjorde henne. Tyvärr så har jag ingen printscreen på hur jag såg ut, men det var väl någorlunda likt... kanske. Sedan gjorde vi egen kolasås och åt glass, och tittade på Monsters Vs. Aliens, en mycket rolig film! Sedan cyklade jag hem vid 23-tiden, i regnet.

Och nu sitter jag här. Ska inte bli alldeles för långvarig här, vill bara kolla vad jag har "missat". Så nu ska jag springa till bloglovin'.
2009-07-03 @ 23:53:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: therese

sv; tack, din är också fin :)

2009-07-04 @ 15:03:48
URL: http://flikkantess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback