En fotoblogg om mitt liv

Besök på ett muséum


Idag åkte jag till Naturhistoriska Riksmuséet för att gå på Cosmonova.


Det första som händer är att det är broöppning.


Dagens andra händelse är att jag blev förvånad över att jag hittade busshållplatsen där jag skulle ta bussen till muséet. Måste säga att byggnaden är riktigt riktigt maffig!


Världens vackraste djur <3


Ett annat av mina favoritdjur


På ett av muséets toaletter. Det visade sig när jag kom dit att filmen jag tänkte se på Cosmonova var utsåld! *Sad Face* Så jag gick istället bara runt och tittade på utställningarna. Funderar på att försöka igen när jag kommer hem från Sardinien, någon som vill hänga på?


Lyckan sken mot mig när jag hittade en 20-lapp på gatan, och när jag sedan gick förbi American cookie eller vad det heter som hade Brownies för 28 kronor, så förstod jag att det var ödet att jag skulle äta en Brownie.

Efter Muséet så stack jag in till stan och shoppade lite. Ska visa mina fynd i näste inlägg, stay put!
2009-07-27 @ 18:54:38 Foto Permalink


Kommentarer
Postat av: CAISA

Åkte du in till stan ensam?

2009-07-27 @ 21:28:44
URL: http://caisaj.blogg.se/
Postat av: Anni

Kul med museum, har åkt förbi där många gånger

2009-07-27 @ 22:26:00
URL: http://annizplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback