En fotoblogg om mitt liv

Friday Lovely Friday


Bild fotograferad av Caisa. Kan ju tillägga att detta nog är den enda profilbild ni kommer att få se på mig, profilen är inte min bästa sida!

Nu var det fredag igen då. Vad dagarna går fort! Kan ju förresten berätta att jag ska klippa och slinga mig den åttonde april, så snart slipper både ni och jag den fula utväxten, haha!

Idag kom min Canvas-tavla, och jag är asnöjd! Den blev superfin, kan fotografera den sen och visa er. Mamma köpte Mamma Mia- filmen innan hon åkte hem, tillslut kan jag ju säga! Jag trodde att mamma skulle få den av pappa i julklapp eller födelsedagspresent, men tydligen inte. Nu köpte mamma den iallafall, så jag planerar att se den antingen till middagen eller imorgon. Det är ju Let's Dance-final också och det kan man väl inte missa. Eller?

I helgen har jag inga direkta planer, ska försöka plugga lite. Jag vill lära mig mer om ActionScript i flash men hittar ingen vettig sida. Ne, nu är jag riktigt hungrig. Ska gå ner och se om det händer något där nere i köket. Ha det bra så länge!
2009-03-27 @ 19:27:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: CAISA

Svar: Javisst, loggar in på MsN nu :)

2009-03-27 @ 20:22:34
URL: http://caisaj.blogg.se/
Postat av: CAISA

måste bara säga att du är super söt, det är inget fel på dina profilbilder :)

2009-03-27 @ 21:56:49
URL: http://caisaj.blogg.se/
Postat av: Agnes

Du är jättevacker i profil! Btw, den där Caisa är riktigt duktig på att fota :D

2009-04-04 @ 19:21:06
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback