En fotoblogg om mitt liv

Teater :D

Hade teaterpremiär idag :D
han som hade huvudrollen var sjuk plus en till, och alla var lite stressade och Linda blev sur i början, men det gick bra ändå. När vi väl hade kommit igång så gick det som en dans. Alla blev glada/trötta/flummiga i slutet och jag kunde inte slutat le. Det var lite synd att jag inte bjudit nån, men på tisdag så kommer Agnes, oliv och Amandra tror jag. Dessutom min familj och mormor :D Det ska bli kul Att AOA ska komma. På tal om det så ska jag fota på vägen dit imorn så att dom hittar. Funderar på att bjuda Sjöis, typ lägga en lapp i brevlådan imorn när jag går till bussen. Vi får se. Oj, blev en liten text :P (ja veet, jag ska bli bättre på att skriva. Klockan är 00:04, och jag går och lägger mig och laddar för imorn, CIAO!
2007-04-21 @ 00:05:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback