En fotoblogg om mitt liv

Lat

Nu har jag varit dålig på att skriva igen. Fy på mig, jag måste vara bättre.

Jag har tema och jag ska forska om vad vänsterpartiet anser om försvar och fred. Det är tråkigt.

Jag har gjort klart Datorkunskapen och mejlat Dan, så nu hoppas jag på MVG. Idag i eftermiddag ska jag på sthlm horse show. Det ska bli kul och jag ska fotografera massor. Ni får se bilder sen här förhoppningsvis, annars finns de i min bilddagbok (Gamoja). På lördag kommer släkten och firar min födelsedag. Lagom kul men jag får nog iaf pengar så att jag blir rikare, så då blir jag glad. JAg behöver typ pengar. Eller jag är itne superfattig, som typ agnes, så jag borde itne klaga, men ändå. Jag vill ha massor av pengar. På söndag ska vi till de som kommer dagen innan. Sååå onödigt. Men eftersom de kommer och fira mig så måste jag åka till de. Nåväl, det är väl bara att stå ut.

På min födelsedag fick jag ett objektiv så nu är jag glad :D :D Tamrom 90 mm 2.8 i bländare Macro. Jag älskar det objektivet :D Försökte fotografera Angelicas öga men hon rörde på sig och det var mörkt så det gick sådär halvbra. Men ni får se de ikväll eller imorgon för jag har ingen sladd med mig till skolan.

Iaf jag får skriva senare kul att du läste hejdå.

2007-11-30 @ 10:23:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kaisa

JA, FY SKÄMMS FREDDY!!! (skriv mera!)

2007-12-04 @ 16:02:02
URL: http://kaaiisaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback