En fotoblogg om mitt liv

Nyttiga grejer

Mamma var nyss uppe och tjatade om vitaminer och mineraler osv. Föreslog typ piller. Jag gillar inte så mycket piller, men det skulle vara bra ioförsig... Jag vet inte, men jag måste fixa detta på något sätt...

Idag så berättade de om resa till Frankrike. Jag ska nog inte med... Kul att åka skidor, men ingen annan ska dit och jag vill inte vara borta så länge.

Annars hade vi datorkunskap idag. Det var kul. Jag börjar gilla läraren. Han är lite skum men kul. :) Vi lärde oss Excel. Vissa saker hade jag ingen aning om, det var en nyttig lektion.

Nu har jag suttit säkert 3 timmar och sett på en kille och två kvinnor som snackar om hur man loggar in på datorn, hur man stänger av, öppnar wordpad. Så tråkigt men det måste göras.

Fredag äntligen! I helgen ska jag nog träffa Agnes och fota :D Var typ fett länge sen som jag träffade henne. =/

Läste ett bra inlägg i tidningen punkt.se som var skriven av vad han nu heter...Schuman? Det handlade om modebloggare som "bara måste ha" en blus. Fick ingen tidning med mig hem, men ska kolla om det finns på nätet.

Hittade inlägget:
"Det jag stör mig på mest är de här modebloggarnas gravallvar. Det rör sig om småbrudar som berättar att de går in i klädaffärer och stöter på en blus som de ?bara måste ha?. Jag förstår inte det där. Vadå måste ha? Man måste ha mat. Man måste väl i viss mån ha kärlek. Men just den där blusen, nej, den måste man faktiskt inte ha. Det stör mig. Jag vill få fast en av de där tjejerna på stan, ruska om henne så att hårspännena flyger och skrika: ?Du, det är bara kläder. Inget annat. Bara kläder!?
 Taget från aftonbladet.se

Har fixat lite i hamstrarnas bur. Bella hoppade från skrivbordet, men jag tror att hon mår bra. Hon började springa direkt iallafall. Jag får hålla koll.

Tack för att du läste! Ciao!
2007-09-21 @ 19:38:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Agnes

Du får inte ta med en kompis till frankrike då ? (a)

2007-09-21 @ 20:51:48

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback