En fotoblogg om mitt liv

Ondska

Ondska i sin renaste form.

Nu sitter jag och ser på tv, Ondskan på 4:an. Måste säga att den är bra. Brukar inte gilla svenska filmer men...

Bara 4 veckor kvar till höstlovet. Ska bli massa skönt. Skolan är väl okej, men jag blir stressad och orkar inte gå upp så tidigt osv. Sköna höstlovet. Iaf, idag har jag varit i Solna centrum med mor och köpt lite saker. 2 t-shirtar och ett par jeans. Vi var också på jakt efter en jacka och en mössa, men vi gick utan. Ska väl visa kläderna jag köpte nån dag. Annars kommer de upp i min BD (Gamoja)

Jag vill inte gå till skolan, pallar inte. Men jag kan ju inte vara sjuk hela tiden. Då kommer jag att hamna jättemycket efter. Ska rensa min garderob imorgon och göra mer på datorkunskapen. Behöver bara nån som kan förklara de där med tabbar och tabulatorer, och eventuellt Excel. Mor kunde det med Tabbar typ, sen får vi la se. Datorläraren är läskig x) Men jag överlever, hoppas jag.

Jag kommer få panik imorgon som jag alltid brukar få på söndagar -.- Palla. Jag vill träffa nån. Eller jag vet inte. Nästa helg. Imorn ska jag göra det som jag har skrivit, om jag pallar. Idag eller igår tror jag att jag fått pengar iallafall så jag bör vara lite rikare nu. Ska kolla på måndag. Jag vill ha ett objektiv, och att pappa ska leta upp den där kameran. Det skulle vara riktigt coolt om han hittade den. Undrar om den har objektiv också. Om det är Nikon så blir jag lycklig lycklig lycklig! Hoppas.

Nu ska jag hämta nåt att tugga på. Godnatt!
2007-09-29 @ 23:47:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback