En fotoblogg om mitt liv

Rebell

Ibland orkar jag inte längre...

Jag funderar på att hoppa av skolan nåt år.. men jag orkar inte gå tre år till. Och vad skulle jag göra annars? Jobba? Jag har inte ens fyllt 16, vem vill anställa mig? Jag får väl kämpa dessa år. Sen ska jag ta en skön paus i pluggandet.

Jag vill bara skrika. Orkar inte gå omkring och vara lilla fröken solstråle. Jag vill skrika, göra nåt man inte bör. Vara rebell! Vill bara skrika, men vem kommer höra mig? Finns ingen som lyssnar på mitt skrik. Man kan inte skrika där ingen hör. Jag får väl bara stå ut och hålla tyst. Undrar när det smäller.

Våga, Rebell!
2007-09-27 @ 17:37:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Agnes

Håll ut med skolan freddy, alla dessa år på Berga har jag känt likadant, kände så redan i sjuan, och snart är jag klar! Det går faktiskt fortare än man tror (men itne fortare än man hoppas) och det är värt det i slutklämmen.

Men jag skriker gärna med dig någon gång !

2007-10-14 @ 13:44:01
URL: http://nikonian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback