En fotoblogg om mitt liv

Besök från Kalla Fakta

Idag på Temat så kom Gustav Fridolin från Kalla Fakta (fd. miljöpartiet) till skolan och föreläste. Han lät som Björn Gustafsson fast han var mycket hetare. Och faktiskt ganska intressant att lyssna på. Han berättade om hur de gjorde Kalla Fakta-programmen och sen fick vi se på ett avsnitt om ett pappersbruk, och sedan blev vi uppdelade i grupper och fick svara på en fråga per grupp. Som sagt, ganska intressant, trots att det blev ganska långt i slutet.

Efter föreläsningen så åt vi lunch, den i skolan var faktiskt ätbar (!) och sen så begav vi oss till Idrotten. Vi gjorde fystestet, och jag kände mig rätt duktig; jag sprang på 18.20 (förra gången 20.17), gjorde 40 knälyft (förra gången 31 st.), och stod i Plankan i en hel minut (förra gången 30 sek).  Var nöjd med mig själv.

Nu har jag en naturkunskap/svenskauppgift som ska in imorgon och jag har inte ens börjat, fail here I come. Får väl skriva den på workshop imorgon eller jag kommer hem. Bifogar en bild på mister Fridolin.

2008-04-09 @ 22:34:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Agnes

Det ser inte hemskt ut, jag diggar det!

2008-04-10 @ 08:36:13
URL: http://nikonian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback