En fotoblogg om mitt liv

Teater slut

Idag har vi haft sista teaterföreställningen. Det är som att säga hejdå till nästan ett år av sitt liv. Och flera kommer jag inte se så mycket mer, Julia ska sluta, Karin ska antagligen sluta, Linda ska föda sina bebisar så hon försvinner. Och jag har själv funderat på att sluta, men å andra sidan, slutar jag med detta så kommer jag inte göra nånting med teater mer. Och jag har gått på detta i 7 år, jag kan bara inte sluta. Och dessutom så tycker jag att det gick mycket bättre i år än förra året, så då kanske jag får en större roll nästa år. Hoppas vi gör något kul då. De andra tyckte att vi skulle göra komedi, men hur går det ihop med musikal? Vi får se hur det blir nästa gång. Har mejlat Linda om feedback så jag hoppas att hon får det mejlet. Och jag hoppas att hon skriver tillbaka snart.

Vi i teatergänget ska försöka träffas och gå när en grupp av "småtjejer" ska spela upp Mean Girls, den 28 maj. Ska bli kul att se dem igen, hoppas att många kommer.
2008-04-23 @ 19:35:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Agnes

Klart du ska fortsätta dumhuvud! Du är ju jätteduktig :)

2008-04-24 @ 15:57:19
URL: http://nikonian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback