En fotoblogg om mitt liv

Tränade

Igå var jag duktig och åkte och tränade baspass på friskis och svettis. Jag var jättetrött innan, ville bara vara hemma och sova, men jag åkte iallafall, och det var ett helt okej pass. Måste komma ihåg att skriva klart träningsdagboken och lämna in den. Just nu sitter jag och väntar på att ha ph-samtal, som jag ska ha om ca 10 minuter. Satt igårkväll och tittade på navelsmycke, och fy så sugen jag blir på att pierca mig. Om jag vågar så har jag planerat att göra det när jag fyller 18 tror jag. Nu ska jag planera lite i loggboken. Markus sa precis att jag ska ha ph-samtal 5 minuter senare, eftersom han klämde in amanda innan av någon anledning. Om några dagar är det fotodags, Glad jag!

image50
2008-04-28 @ 12:55:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback