En fotoblogg om mitt liv

Motion, fettklumpar och videoskapande

Idag var jag duktig och cyklade ca 5-6 km, till centrum och köpte tortellini,köttbullar och choklad. Har inte ätit godis på länge känns det som så jag förtjänade lite tycker jag. Ioförsig så har jag inte motionerat så mycket heller, vilket jag aldrig gör... Detta är komplicerat. Iallafall så känns det som om jag har gått upp 20 kilo idag. Usch, fy på mig. Nåväl. Har gjort en Harry-potter mix video, är väldigt nöjd med den. Det finns allt möjligt smått och gott där. Hoppas ni vill gå och titta.

http://www.youtube.com/watch?v=ZokSa7KafLA

Ni kan även klicka på bilden för att komma till videon:

2008-08-17 @ 00:50:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback