En fotoblogg om mitt liv

En dag idag

Idag vaknade jag cirka halv tolv, gick upp och åt frukost. Det är dumt att vakna vid den tiden eftersom det inte är något bra på tv vid den tiden. Efter frukosten så satte jag på datorn för att föra över musik till min telefon.  Sedan satt jag och spelade Heroes III ett bra tag. Nu sitter jag och leter efter en MP4-spelare, jag funderar på att önska mig en i födelsedagspresent. Fast det är ju förstås en 3 månader dit, men men. Är det någon som har ett förslag på en bra sån? Behöver tips...

Philips MP3-spelare
2008-08-19 @ 17:39:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Caisa

Jag gillar min som jag har, men det är ju ingen mp4-spelare :P

2008-08-19 @ 19:30:05
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback