En fotoblogg om mitt liv

Finally

When you finally think you can trust the world,
   the whole world turn against you.

Jag är på pisshumör, och jag vill ha godis fast mor min skulle köpa på vägen hem men de kommer väl hem om en timme och då blir det middag så jag lär inte få godis på länge. Men det är inte därför jag är på pisshumör. Nej, det är Ditt fel att jag är det. Du du du. Och nu längtar faktiskt jag lite till skolan, det verkar så okomplicerat där. Se vilket dåligt humör jag är på. Dessutom fryser jag. Världen kan ta sig.
2008-08-24 @ 18:33:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Caisa

Jag vill inte heller tillbaka till skolan!

2008-08-24 @ 20:36:36
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback