En fotoblogg om mitt liv

Godmorgon

Godmorgon bloggen!

Halva natten har jag haft den där Duffy-låten på hjärnan, den som går på reklamen, "you got me begging you for mercy". Väldigt irriterande. Sedan slog det mig också att om en vecka så är jag i skolan, första dagen. Vad det här sommarlovet har gått fort. Lite för fort kanske, men det är klart att man saknar kompisarna. Mamma hade hittat en tidningsartikel "Plötsligt handlar allt om status och höga krav". Har det inte alltid gjort det?

Idag har jag ingenting planerat, så det blir väl en del datorsittande. Jag förstår inte hur jag ska lyckas komma upp vid halv sju om en vecka, jag måste verkligen vända tillbaka på dygnet. Många andra har redan börjat skolan, en del börjar idag, en del började i måndags men vi börjar på onsdag. Nästan tre månaders sommarlov. Ja det var skönt, men det hade väl kunnat vara lite bättre väder.

Nu ska jag gå och fixa frukost, puss.

2008-08-20 @ 11:55:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Caisa

Jag vill hitta på nått med er! Vill inte sitta hemma och ruttna de sista sommarlovsdagarna :P

2008-08-20 @ 12:11:40
URL: http://caisaj.blogg.se/
Postat av: Lajpe

Cool blogg!

Härlig bild!

2008-08-20 @ 16:37:11
URL: http://truefriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback