En fotoblogg om mitt liv

Shoppingdag, geting och paket

Idag träffade jag Elly inne i stan och vi gick och letade skolgrejer, ät lunch, och så gick vi på bio och såg "Kung Fu Panda". Helt underbar film, fick många skrattsalvor av att se den.

Imorse när jag rullade upp gardinen så satt en geting på fönstret, den flög inte iväg så jag skyndade upp med kameran, men jag hade inte behövt att skynda. Getingen satt nämligen kvar på fönstret säkert mer än en halvtimme! Varför den kröp omkring där vet jag inte, när jag kom hem var den dock borta. Jag fick iallafall en del okej bilder. Jag visar två av dem.

 
2008-08-22 @ 22:32:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Caisa

... jag som trodde att vi skulle se kung fu panda tillsammans?

2008-08-23 @ 16:10:51
URL: http://caisaj.blogg.se/
Postat av: Freddy

Jag tror aldrig att du svarade på det jag skicka på bdb och sen glömde jag bort det.

Men vi kanske kan gå på en annan? Eller så har jag inget emot att gå på denna igen :)

2008-08-23 @ 16:44:25
URL: http://crapfreds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback