En fotoblogg om mitt liv

Måndag, två dagar till julafton



Nu är det alltså två dagar till julafton. Har tänkt ut vad jag ska ha på mig på julafton, eller, iallafall så tror jag det. Fast jag kanske bara tar någon mysig tröja och mina svarta jeans. Tål att tänkas på. Skulle vilja köpa något nytt att ha på mig då, men jag är nog lite sent ute nu...

Idag har jag inte gjort något vettigt, utan bara sett på tv och spelat. Ikväll eller imorgon så blir det till att klä granen, som för första gången på typ 10 år står i hallen. Sedan så måste jag slå in mormors julklapp också, och sätta snöre på de som redan är inslagna. Mycket att stå i, lika bra att börja med en gång! Fast... det skulle vara gott med en lussebulle först...
2008-12-22 @ 16:21:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ewa

Riktigt snygg kläning!!

2008-12-23 @ 10:15:12
URL: http://saiop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback