En fotoblogg om mitt liv

sista ph-samtalet



Nu har jag nyss haft ph-samtal för sista gången detta år. Nu har jag inte det förrns vecka 4, undrar vilken tid jag kommer ha det då. Mejlade honom om tre tider nyss, två morgontider och en eftermiddagstid. Jag vet inte hur förtjust jag är i någon av dem, men de var de bästa jag kunde hitta. Det får väl bli som det blir.

Nu ska jag sätta mig och plugga lite svenska, Kaisa borde komma snart. Jag har glömt min mobil hemma idag, så försök inte kontakta mig på den förns vid 17, för det är ungefär då jag kommer hem.

Grattis säger vi till min bror, som tagit körkort! Nu kan äntligen pappa börja köra med mig, jag har elva månader kvar... På den tiden så borde man väl ha lärt sig en hel del.

Nu var det mycket random i den här texten, men jag drar mig lite för att börja plugga (lat). Men nu ska jag börja. På riktigt.
2008-12-17 @ 09:54:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback