En fotoblogg om mitt liv

Stargate Atlantis



Har nyss kollat på ännu ett Stargate Atlantis-avsnitt, där Todd är med. Jag är helt kär i honom <3 Idag har jag haft webdesign, men eftersom jag är klar med hemsidan och redan har redovisat så hjälpte jag Kaisa lite med hennes hemsida och sedan höll jag på med Foto- uppdraget. När jag kom hem så stod mor och gjorde middag och efter det så har jag tittat på Stargate Atlantis. Funderar på om jag ska göra en till video, eller fortsätta på 2 gamla som jag började på i helgen, men jag vet inte om jag orkar. Jag är inte på humör för det.

Imorgon har vi basgruppsmöte, svenska och foto. 4 dagar kvar till julavslutning!
2008-12-15 @ 20:10:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback