En fotoblogg om mitt liv

Datorproblem

Nu var verkligen droppen som fick bägaren att rinna över! Såhär var det;

Har jobbat i wmm i snart en vecka med ett projekt och nu har datorn bestämt sig för att den inte vill jobba med det längre. Jag blir så sur! :@ För en gångs skull så gör jag något som är någorlunda bra, efter mycket slit men så kan jag inte ens på långa vägar göra klart den :@ Jag måste seriöst göra något. Typ skaffa ny dator eller något. Men det kostar pengar. Pappa undrade om det var någon idé att ringa någon som skulle komma hit och rensa den. Det undrar jag med. Jag är inte säker på om den blir bättre då så det är kanske bättre att köpa en ny, men de kostar pengar och det har jag inte och jag tror inte att mina föräldrar vill betala. Jag har stora problem.

Någon som kan ge förslag på en bra dator, som klarar sådana här saker som att arbeta i windows movie maker, lagom stort minne och inte bli helknas bara för att någon skriver till mig på msn? Alltså, någon som kan rekommendera en bra dator till ett bra pris?

2008-01-18 @ 23:47:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Viktoria / In2a á Bilddagboken.

Min dator fungerar ypperligt, köpte den precis efter sommaren. http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=323200 Nu har den även sjunkigt i pris, men jag kan inte mer än säga att den är prisvärd helt klart! :)

2008-01-28 @ 02:12:35

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback