En fotoblogg om mitt liv

Lördag med virus

Jag har kört virussökning på min dator idag, vilket jag inte gjort på väldigt länge. Den hittade inget virus tror jag men däremot 19 hotade filer. Blev nåt fel en för att mamma pillade, men jag tog iaf bort 11 stycken, så min dator borde vara lite friskare nu. Ska se hur det går med wmm ikväll. Nu har jag iaf faktiskt stängt av datorn så den ska få vila några timmar. Eller iallafall en stund.

På tal om wmm så har jag kommit en bit på min Lupin/Tonksfilm, och den verkar bli bra. Frågan är bara om jag ska göra så att Lupin minns Tonks, eller att det är en minnesfilm åt båda. Men en blir nog bra. Förutom att jag aldrig kommer att lyckas göra klart den för att mitt wmm kommer att hinna krascha innan dess. Men men, jag har kommit ca 1/4 av den om jag minns rätt. Ett till problem är att det inte finns så mycket bilder på Tonks, men men. Allt kan inte vara perfekt.

Idag så lyckades jag även med att få igång moppen, så jag körde ett varv runt Gällstaö, det var härligt. Så mycket minnen.

Imorgon ska jag kanske på bio och sen ska jag gå på baspass och träna. Om det är kul så ska jag gå fler gånger, annars ska jag bara gå och typ springa på löpband m.m.

Tack för att ni läste!

          
2008-01-26 @ 16:40:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Agn

När ska du på bio? Med vem o vad ska ni se?

2008-01-27 @ 00:47:19
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: Freddy

Ska inte på bio, det blev inte så. Det var nån film som heter typ Alvin o gänget men jag ska inte gå för jag ska träna imorn och då blir det så tajt ^^

2008-01-27 @ 01:41:28
URL: http://crapfreds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback