En fotoblogg om mitt liv

Skoldag

Idag skulle jag hålla ett tal om min favoritartist, jag valde såklart Rufus. Det gick ganska bra förutom att jag var nervös (som jag alltid är) och jag skrev talet igår, så det blev alldeles för kort. Trots det sa hon att det var bra efter lektionen, kommenterade inget om längden på det, men vi får se om hon skriver nåt i EDS. Det roliga var att hon också gillar Rufus och hon tipsade mig om en låt som jag faktiskt inte tagit mig tid att lyssna på. Sitter och lyssnar på den, och såklart gillar jag den.

Efter estetmusiken så åkte jag hem, solen sken, det är fredag och jag var på allmänt bra humör. Jag var riktigt glad, och jag lyssnade på massa skoj musik på hemvägen, såsom "Ease on down", "Money", "Dunka mig gul och blå" osv. Träffade även Karin, och det var riktigt trevligt. Hon skulle tydligen tävla snart, minns inte om det var den här helgen eller nästa, ska ta reda på det och åka dit och fotografera.

Nu känns det som våren är i luften, men jag vågar inte hoppas för mycket, utifall snön kommer tillbaka. Det hoppas jag verkligen inte. Men är det fint imorgon så ska jag be pappa att hjälpa mig att få igång moppen, så kan jag åka på premiärtur för i år. Jag har saknat det, synd att jag inte kan åka med den till skolan varje dag, som jag gjorde i våras.

Ikväll ska jag sätta mig och börja arbeta med min andra (igentligen tredje) Lupin-film. Det blir nog en Lupin/tonks-film denna gång, ska ha bilder med och inte bara film, eftersom jag inte har något på Tonks. Förhoppningsvis så uppför sig datorn bra, om den gör det så slänger jag upp den på youtube när jag är klar.

Tack för att du läste!

           
2008-01-25 @ 16:54:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback