En fotoblogg om mitt liv

Sweeney Todd

Nu är det mindre än en månad till Sweeney Todd <3 Det kommer bli bäst. Laddade ner lite bakgrundsbilder igår kväll, fast jag använder de inte än. Men de är snygga <3 Jag längtar, jag ska se den. Hoppas den uppfyller mina förhoppningar, annars kommer jag nog bli lite sur. Kanske bäst att inte hoppas så mycket. Men med Johnny Depp, Tim Burton och Helena Bonham Carter så kan det ju inte bli fel! Och Alan rickman också men han är bara en liten plussare.

           
 

 
2008-01-16 @ 19:34:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Agn

Agn vill se det med Freds :)

2008-01-17 @ 10:00:04
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: Freddy

(svar)

Jag vet inte om Agn läser det här men Freds vill se den med Agn :D :D Gå i närheten av premiären eller? :D eller på premiären?

2008-01-17 @ 17:38:00
URL: http://crapfreds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback