En fotoblogg om mitt liv

Träning

Ännu en helg är över. Tiden går alldeles för fort. Vad hände med förra veckan? Och veckan innan det? Men det kanske är bra att tiden går fort. Men när man inte själv hänger med i tempot så bli det bara panik. Som att hela världen rör sig medans man själv står stilla.

Idag var jag på ett baspass på Friskis och Svettis och tränade. Det gick bättre än jag trodde med tanke på min kondis, men det var ju inte superkul direkt. Men det var nyttigt iallafall, så jag får försöka gå en gång i veckan.

Ica har inte hört av sig så jag tror jag borde söka till ett annat jobb, men jag har ingen aning om var.

Sitter och ser på tv för tillfället, Coyote Ugly, har sett den ett par gånger men det är nu jag kommer på att Tyra Banks är med i den. Skriver mer någon annan gång, just nu är jag för koncentrerad på tvn för att vara djup eller så.

2008-01-27 @ 20:59:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback