En fotoblogg om mitt liv

Orkar inte

Usch, jag vet inte vad som hände nu. Allting gick bara utför. Jag orkar inte plugga, jag skulle haft ett engelskatal idag, ska ha kommit en bit på temagrejen imorn, 2 textsaker, helst båda ska vara inne på torsdag, jag har religion som ska vara klar nästa torsdag, men det är ganska lungt för att det är över en vecka. Utvecklingssamtal på fredag, sång imorgon, musikredovisningen, öva inför det, gå på musikal på fredag, teater på måndag från typ 13-17, något jag har glömt nu? En del av dedär sakerna är kul, som teatern och sången, men det är lite mycket dehär veckorna innan lovet. Och jag ska ha två engelskaredovisningar typ nästa vecka för att jag har missat. Rädda mig.

Idag har jag varit hemma hela dagen, utom att jag åkte typ till stan och tillbaka, av en anledning som jag inte kan förstå och jag åkte inte de sista 10 minutrarna till skolan av anledningar som är för jobbiga för att räkna upp. Vad har jag då gjort idag förutom det? Jo, en hsm-film och kodat ny design på bloggen. Låter bra va?

Nu får jag ta och skärpa mig! Jag har inte kommit så långt på temauppdraget men jag har iallafall börjat, det måste väl räknas?

Och i stressen av det här så får jag ont i magen och mår illa. Jippi.
2008-03-11 @ 20:40:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback