En fotoblogg om mitt liv

Romme 08

Igår var vi i romme, det var askul. Skriver mer senare. Jag är trött.



I tisdags så var vi alltså i Romme. Dagen började med att bussen var ca en halvtimme sen eftersom den hade kört till skolan. Sen åkte vi i ungefär 3 timmar tills vi kom upp till Romme. Vi gjorde i ordning oss och åkte ungefär till tolv, då åt vi lunch. Jag och Ewa åt hamburgare och Madde åt matsäck som hon hade med sig. Sen åkte vi en stund till och vi fick sällskap av Erik (Id-läraren) och hans dotter Emma "the kid" som var 8 år. Hon var jättesöt. Sen åkte vi till ungefär 20 i fyra och då gjorde vi ordning oss för att åka hem. På bussresan hem såg vi på Harry Potter and the order of the phoenix, älska Bellatrix haha. Jag hade tänkt att sova men filmen var spännande så jag såg den istället. När vi var tillbaka i stan så hämtade min far mig och vi åkte hem, jag la mig i badet en stund och sedan gick jag och somnade som en stock.

En mycket trevlig dag, hoppas vi får med fler folk nästa år.
2008-03-05 @ 09:00:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback