En fotoblogg om mitt liv

Trött

Jag är så trött, så trött så trött. Jag har varit trött ända sen i tisdags. Usch. Och imorgon har mamma sin 50-årsfest. Jag orkar inte. För att jag är trött. Tur att jag har sovmorgon imorgon iallafall. På något konstigt sätt så längtar jag nästan till måndag. Fast inte till på tisdag för där kan vi ha nån redovisning eller något (hoppas inte) och jag fattar inte vad vi ska göra. Det går verkligen inte bra för mig i engelskan, fy på mig.

På påsklovet ska jag kanske hem till Ewa och få träffa hennes råttisar och pållar . Det ska bli jättekul.

Det slog mig precis. Om 29 dagar så ska jag få se Rufus Wainwright live! Fatta! Det är mindre än en månad kvar! Jag har något att se fram emot! Åh nu blev jag superglad!

Dagen i övrigt var ganska bra. Vi hade labb och sedan efter lunch så hade jag estetisk verksamhet, vi övade på sången, (One- U2) Det gick jättebra och jag fick beröm av henne, då blev jag glad. Sånt är kul att höra.

Godnatt gott folk. Bidrar med en bild på en av världens underbaraste <3

2008-03-07 @ 22:14:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback