En fotoblogg om mitt liv

Dagens

Ja, ännu en Dagens lista :P Av någon anledning så brukar jag alltid skriva den på fredagar...

Dagens;

Humör: Glad
Mående: trött
Borde: mejla Scandinavian photo (gjort nu)
Frisyr: Utsläppt, lockigt från dagen innan, fluffigt! :D
Klädsel: Jeans, linne, tröja, skinnjacka (varmt, forsätter värmen så ska jag börja använda jeansjacka)
Planer: Skola, tv, dator.
Materiella vill ha: Objektiv
Fundering: varför jag inte tog med solglasögonen
Beroende: datorn
Tidning: Tror jag läste lite i Metro
Låt: Popstar
Motion: för lite
Väder: Soligt
Sämsta: Dåligt poäng på nyhetstävlingen, knappt klarat 2 ½ punkt på hälsolistan .
Bästa: Bland de 5 bästa på nyhetstävlingen :P
Ont: Skavsår på tre ställen på fötterna.
Lektioner: Basgrupp och tema
Frukost: Flingor och kräm.
Lunch: Bratwurst med potatismos
Middag: Hörde det skvallras om hamburgare.
Tv-program: Talang 2008, Scrubs
2008-05-09 @ 19:11:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback