En fotoblogg om mitt liv

Hopptävling och annat

Nu får jag ta och ursäkta mig, jag har inte skrivit på ett bra tag, men jag har inte orkat. Vad har då hänt? Jag, Ewa och Kaisa har lunchat utomhus, mor och far åkte utomlands, kommer hem imorgon, träffade Ellinor Bergman och Magdalena Grönneberg (?) när jag var på färingsö ridskola och fotograferade hopptävling och träffade Agnes och Maria igår när jag återigen åkte till färingsö ridskola. Det var inte det minsta roligt väder igår när vi var på hopptävlingen, det regnade 3/4 av tiden, och när det inte regnade så blåste det och var mulet hela dagen. Trots det så fick jag en del någorlunda bra bilder.

image53
2008-05-03 @ 21:40:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback