En fotoblogg om mitt liv

I slutet

I slutet av minnet finns ett annat sätt att leva...

Den boken beställde pappa precis. Det är en bok om Alheimers, eftersom att farmor har det. Hon har blivit sämre. I går var pappa tvungen att åka dit vid halvnio-tiden på kvällern för att min faster ringde och sa att farmor var värre. Pappa berättade idag att hon hade trott att hon redan var på ett hem, och hon hade frågat farfar varför det var så många personer i lägenheten och om de hade mat så att det räckte till alla, fastän det var typ ingen där, så som jag förstod det. Usch. Jag gillar inte det här, hon blir värre. Det vill jag inte. Jag vill att hon ska vara som förut =(

Och denhär dagen sög verkligen, mer behöver jag inte säga.
2008-05-21 @ 21:25:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Agnes

Ursh, så läskigt :( Tycker inte om när äldre blir dementa eller får alsheimers.. Tycker det är skitläskigt :(

2008-05-24 @ 09:43:36
URL: http://nikonian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback