En fotoblogg om mitt liv

Nästan fredag

Ja imorgon är det fredag kära vänner, och ni vet vad det betyder. Ledighet! Bara två dagar men vad gör det. SMHI säger att det ska bli +4-6 grader och molnigt hela dagen, kan även komma regn. Synd, jag som hade hoppas på sol. Slutet av helgen och början på nästa vecka så ska det bli lite varmare, och solen kommer nog att titta fram men fortfarande molningt. Vad hände med det varma vädret vi hade förra helgen? Det måste ju inte vara supervarmt men åtminstonde en 10-15 grader, är det för mycket begärt i mitten av maj?

Idag sprang jag runt och sjöng en massa hemma. Fast jag sjöng inte upp så det var väl lite dumt gjort. But what do you do. Usch, jag kan inte tänka mig livet utan att sjunga. Det är otänkbart för mig.

Nu ska jag göra lite lunch att ta med till skolan imorgon, man ska inte svälta ihjäl sig. Ha en bra natt allihopa!

image56

Bild tagen härifrån
2008-05-15 @ 20:18:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback