En fotoblogg om mitt liv

Tänka miljörätt

Vi håller just nu på med ett arbete i skolan om att tänka miljörätt och spara energi och sånt där. Vi har suttit och redigerat en massa bilder nu, men nu orkar jag inte. Jag lär sticka om någon timme eller så.

Förresten så sjöng vi för Markus i arenan idag, eftersom han blir gubbe. Han fyller 30, hurra hurra. Gubbe. (A) Josefin hade skrivit på tavlan och det stod även vid matsalen där man tar maten.

Tillbaka till miljörätt, vi ska få familjer att tänka energisnålt. Och nu sitter vi och kollar hur och när vi ska dö istället :P (Min katt ska dö av för mycket internetanvändning). Nu ska vi gå och äta lunch. Skriver mer senare!

2008-05-08 @ 11:46:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback