En fotoblogg om mitt liv

Jag önskar, jag önskar...

Det finns en liten chans att mitt hår kommer idag, så jag sitter här och är lite nervös. Posten brukar komma om ungefär 30-60 minuter, så jag måste fördriva tiden fram tills dess. Hoppas verkligen att det kommer idag, eftersom jag vill hålla på och träna med dem i helgen,. Om de inte kommer idag så kommer de inte komma förrns på måndag, och då har jag teater, så jag kommer inte hinna då på kvällen och fixa... Iallafall, håll tummarna allihopa!

Idag vaknade jag lite över 10, då hade jag sovit i ungefär 10 ½ timme. Skönt! Nu vet jag ungefär lika lite som igår vad jag ska hitta på. Jag kanske ska ta hand om mina stackars naglar... ja, det låter bra. Vi ses!



De har växt sen bilden togs
2008-09-26 @ 12:00:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket :)

Ha en bra dag!

2008-09-26 @ 12:08:12
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback