En fotoblogg om mitt liv

Buller och bång


Ni ser väl att jag fotar i bakgrunden?

Det mullrar på rätt ordentligt här, men jag har inte sett någon blixt så det finns ingen anledning till att stänga av datorn, inte än iallafall. Jag håller på att göra en smyckeslåda, ska visa er senare. Ska sätta upp ett nät i den också så att jag kan hänga upp mina örhängen där också. Dock så hittade jag ett ihoprullat nät, så jag måste göra det platt innan jag kan använda det, hur nu det ska gå till.

Ska fixa lite med min design nu tror jag. Ha det bra så länge!
2009-08-13 @ 17:58:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: vendela holmberg

jag hatar regnet!

fin blogg du (:

2009-08-13 @ 19:23:47
URL: http://vendellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

regn är vackert,

precis som din bild :)

2009-08-13 @ 22:59:27

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback