En fotoblogg om mitt liv

Faces, so many faces!



Okej, mina faser har övergått i lugn. Ska se hur det blir nu, ska iallafall inte röra den mer ikväll. Men jag har fått ihop den ganska skapligt va? Okej, ni var säkert inte många som såg, men föreställ er att det vita bakom inläggen försvann och all text gick från ena ändan av skärmen till den andra, alla typsnitt, färger och storlekar borta och helomsvängda. Om ni kan föreställa er det, så kommer ni ganska nära. Här får ni iallafall en bild av mig som Agnes fotade idag, det blåste massor!
2009-08-17 @ 00:06:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: petter

Den bilden gillade jag!

2009-08-17 @ 19:37:21
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback