En fotoblogg om mitt liv

Fan också!

Nu är min blogg superskum igen! Visst ser den skum ut för er också? Är det någon jävel som sitter och förstör för mig, är det verkligen någon som tycker att det är kul? Jag bryter nacken av den personen om jag hittar den! Fan också, jag har ju inte sparat den här designen, vilket betyder att jag måste göra om den utifrån den gamla designen eftersom jag inte har en jävla aning om vad som är fel. Fint, då vet ni iallafall var jag kommer att vara en stund framöver!

Caisa, har du lust att hjälpa mig imorn? Det är typ bara där det står "kommentarer (0)" osv, som behöver ändras typsnitt, storlek (ska vara mindre) och färgen (svart). Sedan inne på kommentarsidan har det blivit jätteknäppt... Och jag har ingen aning om hur man fixar nåt av detta.
2009-08-16 @ 22:26:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: CAISA

Men gud så skumt :/ Och du har inte rört någonting?

2009-08-16 @ 23:48:09
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback