En fotoblogg om mitt liv

Inspiration book

Någon *host*Caisa*host* undrade hur det gick med mig inspirationsbok, så jag tänkte att jag ju kan visa hur långt jag har kommit. Ja, såhär ser det ut på mitt skrivbord just nu.


Satt och klippte och klippte igår medans jag såg på film, men mycket längre än så har jag inte kommit. Hursomhelst så är jag osäker på om vi har något lim, borde kolla upp det. Dum som jag är tänkte jag inte på att köpa det när vi var i affären idag, men sånt é livet.

Kom alldeles nyss hem från en liten båttur som pappa och jag tog. Förresten så måste alla säga grattis till bror min som fyller 20 idag!
2009-08-08 @ 16:22:52 Mode Permalink


Kommentarer
Postat av: Caisa

haha, fyller han också år den 8 augusti? Kul :]



vad mycket fint fu har hittat i dina tidningar. själv sitter jag här bland mina gamla tidningar men hittar inte det jag letar efter känns det som :P

2009-08-08 @ 20:57:07
URL: http://caisaj.blogg.se/
Postat av: Victoria

SV: Tack! :DD

2009-08-09 @ 19:09:28
URL: http://knytaknutar.blogg.se/
Postat av: elin

Grattis!

2009-08-09 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback