En fotoblogg om mitt liv

Sardinien- dag för dag i bilder 2

Dag 4


Denna dag så åkte vi med på en "turistbåt" på en 8-timmars tur rakt ut på havet.


Båten stannade två gånger för bad, och jag snorklade (ursäkta mitt underliga ansikte, det gör miner av sig självt)


Underbart vatten!


Fiskar fiskar fiskar


Världens största båt som inte är en kryssare gled föbi oss. Den kanske inte ser så stor ut först, men titta hur liten den där mannen på båten är! Helt otrolig!

Dag 5

Tog bussen förbi gamla stan till ett ställe där man kunde bada


Mamma tyckte att det var en superbra ide att ta en bild på mig när jag stod där...


Åt middag på ett väldigt trevligt ställe. Åt Spagetti Carbonara, väldigt gott.

Nästa del kommer alldeles strax!
2009-08-06 @ 15:21:52 Foto Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback