En fotoblogg om mitt liv

T.G.I Friday!



Godmorgon bloggare, solen lyser och det är fredag... eller? Jo, det är fredag. Jag vaknade för ungefär en timme sedan, och har inte hunnit göra så mycket sen dess. Jag har på mig ett par väldigt små shorts, som inte är så supersköna, men de andra shortsen är i tvätten och det är för varmt för att ha längre byxor. Jag hade tänkt att vara nyttig och ge mig ut på en cykeltur idag, om det inte är alldeles för varmt. Jag kanske väntar och ser om det blir kallare. Men det blåser iallafall en del.

Vad ska ni hitta på idag?
2009-08-14 @ 12:22:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Caisa

Sv: Ähm, på kvällen tror jag :P vänta jag ska kolla upp ... okej, så det är från kl. 20-23 och om du vill så kan vi ju åka hem till mig sedan :) och vi behöver ju inte stå där hela tiden ut! Det här är väl med som en kul grej :D umgås lite, fota lite, äta på donken kanske? Haha!

2009-08-14 @ 17:19:27
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback