En fotoblogg om mitt liv

Artonde februari


favorit i repris... eller något.


Sitter på svenskalektionen just nu, skrev ett inlägg förut som försvann för att internet slutade fungera. Suck. Jag blev riktigt sugen på att göra ost-och skinkpaj när jag kommer hem, av någon anledning. Det var nog för att hon pratade om Frisbee. (Frisbie är ett företag som gör paj, där "uppfann" de frisbeen. Läs mer på engelska wikipedia). Nu sitter vi och gör klart uppgiften, och solen lyser ute. Vi har slutat nu, men jag ska väl sitta kvar en liten stund till, jag får se hur Kaisa gör. Hade gött!
2009-02-18 @ 14:49:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Caisa

Ja, det är verkligen en favorit i repris! Love that outfit! ;)

2009-02-18 @ 15:18:19
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback