En fotoblogg om mitt liv

I skolan (som vanligt)


(fotad av Caisa)

Sitter i skolan som vanligt, och jag har haft min nya design på bloggen i en vecka. Har multimedia just nu, där vi jobbar med flash. Förra lektionen var väldigt rolig, fast det kan bero på att vi satt och höll på med bloggen hela lektionen. Tihi. Ewa är inte här, hon är antingen sjuk eller så går inte hennes bussar. Nåväl. Slutar ca 11.40, då blir det antagligen direkt hem, jag funderar på att rensa mera då. Eller möjligen plugga. Något av dem.
2009-01-29 @ 09:18:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ewa

Vad gjorde ni på lektionen? Fick vi någon uppgift eller någonting?

2009-01-29 @ 12:06:29
URL: http://saiop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback