En fotoblogg om mitt liv

Val



Nu ska vi välja individuella kurser till trean, och jag har jätteproblem. Förra året var det någorlunda lätt att välja, jag valde de kurser som verkade roliga, men nu verkar det inte finnas några roliga kurser kvar. Jag funderar på Engelska B eftersom jag är någorlunda bra på engelska, men det kommer säkert att vara massor med redovisningar och jag hatar sånt. En annan kurs som jag har funderat på är Körsång A, eftersom jag gillar att sjunga så verkar det som ett roligt sätt att tillbringa x antal timmar i skolan. Men jag är dålig på att sjunga i kör, jag tycker inte om hela den prylen. Och jag vet inte vilken lärare som har de kurserna. Jag har mina aningar, men inte säker. Sedan så är jag så rädd att göra fel, tänk om läraren ber mig göra något och jag gör fel om och om igen. Det blir så pinsamt, och jag litar inte riktigt på min röst. Eller jag litar inte på mig själv kanske. Dessa två kurser är väl de enda som jag direkt kan tänka mig att läsa, men inte ens de är jag helt säker på. Usch, om knappt två veckor så måste jag ha bestämt mig. Detta kommer inte att bli lätt...
2009-01-28 @ 18:33:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Engelska B! Bästa kursen ever! (visserligen var den obligatorisk för oss, men den är rolig och kör du fast så finns jag här för dig) Och du har en jättefin röst. :) I say do it! ^_^ <3

2009-01-28 @ 18:44:11
Postat av: Ewa

Jag har faktist också tänkt lite på engelska B, men är så jävla osäker! =/

2009-01-29 @ 12:07:47
URL: http://saiop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback