En fotoblogg om mitt liv

all the angels sing, because you're gonna die!



Nu är jag tillbaka. Det var inte så jättebra väder på golfbanan, men vi undvek iallafall regn nästan helt. Fotade lite och filmade en del. Bilder kommer nog upp efter middagen, mörjligtvis så blir det en film också, om jag orkar. Jag slog faktiskt ut en gång och så puttade jag vid ett hål. Utslaget gick dåligt, bollen försvann och återfanns aldrig (r.i.p bollen), putten gick på 3 puttar. Fast jag la ingen energi på det, jag tänker inte börja spela golf.

På hemvägen så körde jag från Nockeby, hela vägen hem, runt 8 km utan ett enda stopp. Det gick väldigt bra, jag fick dock ett motorstopp när jag skulle parkera, men det är för att vår parkering inte är den lättaste (insväng från backe) och dessutom så skulle jag undvika att köra på mammas bil. Och det var första gången jag körde hela vägen hem. Creds till mig alltså!
2009-07-12 @ 19:38:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh, tack så mycket. Kram på dig med! :)

2009-07-12 @ 19:54:24
URL: http://lloux.blogg.se/
Postat av: Petter

Creds till dig! Bra kört!

2009-07-12 @ 21:03:31
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback