En fotoblogg om mitt liv

Åttonde juli tvåtusennio

Kom änglar kom älvor, det börjar bli kallt
Graderna sjunker så fort överallt
och det hjärta som skulle bli ditt på nå' vis
Fryser nu sakta till is


Ledsen för dålig uppdatering, men jag satt och tittade på hela MJ-cermonin, konserten och pengadokumentären igår, fast jag ägnade inte så mycket uppmärksamhet åt det sistnämnda. Idag har jag varit hos farmor och farfar och träffat faster och kusinen. Riktigt trevlig dag, synd bara att det var för kallt för att bada. Farmor var väldigt pigg också. Så vi kom hem för ungefär 45 minuter sedan, och nu sitter jag här. Imorgon så blir det förhoppningsvis till att träffa tjejerna, hurra!

Peace out för idag!
2009-07-08 @ 22:19:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback