En fotoblogg om mitt liv

Lots and lots of books


Man vet att det är sommar när jag har massa böcker liggandes...

Håller på att packa, ska åka till Västkusten imorgon. Det betyder att jag ska leva en vecka utan internet. Vad gör man för att döda tid och ha något att göra? Böcker! Lots and lots of it. Eller fyra iallafall, två av dem har jag läst tidigare, men de är så bra så jag vill läsa de igen. Lånade tre stycken från biblioteket, och en har jag hemma. Nu kan ni få slå vad med en kompis om ni vill kära vänner, tror ni att jag kommer att ha läst ut dessa när veckan är slut?

Nu ska jag gå och höra med brorsan om jag kan låna hans ipodladdare, eftersom jag behöver datorn till min.
2009-07-17 @ 18:56:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback