En fotoblogg om mitt liv

Close, very close...

Jag är på sluttampen med min nya design! Det är så nära nu! I princip så är det bara en sak kvar att fixa, om jag inte kommer på något mer förstås. Problemet är att jag vet inte riktigt hur jag ska lösa den där sista saken, men jag kanske kommer på något.

Idag var jag ute med båten och körde, det gick bra fast det blåste så mycket så det var mycket småvågor. Sedan hade jag jätteproblem när jag skulle sätta fast den vid bryggan igen... och dessutom så tappade jag bort låset. Jag är en stor klant! Så jag var tvungen att byta ut det. Nu tycker jag att ni alla kan skriva att jag är klantig, kommentera här nedanför!
2009-06-29 @ 17:26:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback