En fotoblogg om mitt liv

Dagens outfit



Om ni undrar så är toppen ett linne, som jag vek ner för att sola ryggen. Och jag hade även på mig en kjol ett tag, ett annat linne, ett par längre shorts i ungefär någon timme och bara bikini. Så jag har bytt lite som sagt. Och, jag har också tagit årets första dopp! Väldigt mycket senare än vad jag brukar, men tillslut så. Blev bara ett snabbt dopp eftersom vår brygga inte är riktigt "klar" än, så man kan inte gå ner i vattnet utan att behöva gå på botten (och gud vet hur mycket jag inte vill gå på den botten). Men det var skönt. Nu ska jag ut igen och suga åt mig de sista solstrålarna, sedan kommer jag tillbaka och redigerar fler bilder som jag har tagit idag!
2009-06-22 @ 16:09:50 Mode Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det kanske han är (A) men det är samma sak (A)

Håller med super söt film :)

2009-06-22 @ 16:23:34
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback