En fotoblogg om mitt liv

Qick Update



Nåt är allvarligt fel med min dator, så ni får ursäkta kvalitén...

Efter att jag hade fotat så gick alla på lunch och en halvtimme senare så mötte jag pappa igen på hans jobb så hamnade jag i stolen. Det blev bara en supersnabb koll eftersom han hade glömt att han skulle kolla mina tänder så han hade inte så mycket tid. Jag hade början till ett hål, men det var en 9 år gammal "förebyggande behandling" som inte hade fungerat, och därför hade det börjat bli ett hål. Möjligen så får jag åka dit igen någon gång i sommar och laga det, eftersom han inte hade tid nu. Men i övrigt så såg det tydligen ganska bra ut.

Okej, jag slänger nog upp lite fler bilder från idag här, men först så måste jag ta reda på vad som är fel med min dator, det går nämligen inte att spara i png!

2009-06-25 @ 19:28:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback