En fotoblogg om mitt liv

What has happened today?



Åt nyss middag, hamburgare=mums. Var i stan idag och träffa mor, kom hem med tre saker åt mig; ett par skor, ett par shorts och ett linne. Försökte fotografera det jag köpte nyss men det är alldeles för mörkt för det. Kanske ska pröva med blixt, annars så får jag ta det imorgon. Skorna kan ni förresten se en bit längre ner, de svarta. Jag funderade på att ta mörkblå, men de satt inge bra så det blev svarta. Och det är väl bra, svart går till allt. Och jag såg en supersnygg klänning, tyvärr så fanns den bara i xs, men mor ska leta efter den imorgon. Så jag håller tummarna!

Jag kan ju babbla massor om linnet och shortsen också, men det är ju inge kul att läsa. Så ni får vackert vänta på bilderna. Nu blev det precis mål i fotbollsmatchen, att döma av ljuden från min familj. Nej, jag är inte intresserad.
2009-06-23 @ 20:59:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback